Asiakkaalle

Asiakkaalle

Saisiko olla toimivaa IT-palvelua? Jätä yhteystietosi, otamme sinuun yhteyttä!
Valitse aihe*

OmaCapnova käytössäsi 24/7

OmaCapnova on asiakkaitamme varten luotu hallintapalvelu, jossa voit hallinnoida asiakkuuteesi liittyviä asioita:

  • Yhteystietojen hallinta
  • Käytössä olevat palvelut
  • Uusien palveluiden tilaaminen
  • Laskuhistoria ja avointen laskujen maksaminen

Kirjaudu OmaCapnovaan

Etätukisovellus

Etätuki tarkoittaa sitä, että Capnovan asiantuntija ottaa päätelaitteeltaan etäyhteyden asiakkaan päätelaitteelle. Näin ongelmat ja pyynnöt saadaan ratkaistua nopeammin ja tehokkaammin kuin paikan päällä.

Lataa etätukisovellus

Tekniset tiedotteet

Häiriötilanteessa löydät tekniset tiedotteet OmaCapnovasta kohdasta Tekniset tiedotteet, josta löytyvät myös suunnitellut käyttökatkot.

Huoltoikkuna

Huoltoikkuna on nimitys aikavälistä, jolloin huoltotöiden vuoksi palvelut voivat hetkellisesti hidastua tai olla poissa käytöstä.

Capnovan palveluiden huoltoikkuna on joka kuukauden toisen tiistain jälkeisen keskiviikon ja torstain välisenä yönä kello 22:00-06:00. 

Huoltoikkunan aikana tapahtuvia katkoksia ei huomioida käytettävyyslaskennassa.

Capnova voi tehdä huolto- ja ylläpitotöitä myös muina ajankohtina. Näistä töistä tiedotetaan teknisissä tiedotteissa tai sovitaan asiakaskohtaisesti etukäteen, ellei kyse ole välitöntä toimintaa vaativasta työstä jolloin ilmoitamme työstä jälkikäteen.

Vikapäivystys

Huom! Vikapäivystys palvelee palvelimia ja verkkoliikennettä koskevissa laajemmissa teknisissä vikatilanteissa sekä niihin palveluihin liittyvissä vikatilanteissa, joihin on tilattu ylläpitopalvelu (novaCare).

Webhotellin (novaHotel) tai sähköpostin käyttöön ja ongelmiin liittyvät kysymykset pyydämme esittämään asiakaspalvelun kautta. Vikapäivystysnumerossa käsitellään ainoastaan palvelinympäristöä koskevia vikatilanteita.

Palvelin- (novaVirtual, novaServer) ja palvelinhotellipalveluihin (novaColo) liittyvät vikatilanteet käsitellään sopimuksen mukaisesti.

Vain tekniset vikailmoitukset!
0400 373 382

Vikapäivystys on avoinna 24h vuorokaudessa.

Huomioithan, että vikapäivystäjän palvelut ovat pääsääntöisesti maksullisia.

Ei-kiireelliset vikailmoitukset asiakaspalvelu@capnova.fi tai puhelimitse 020 759 7540

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

020 759 7540 (ark. 8-16)
asiakaspalvelu@capnova.fi

Myynti

020 759 7541 (ark. 8-16)
myynti@capnova.fi

Laskutus

020 759 7542 (ark. 8-16)
laskutus@capnova.fi

Puhelut kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min
Puhelut matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min