Tiketöintiratkaisu

Tiketöintiratkaisu

Jätä yhteystietosi, olemme sinuun pian yhteydessä

Onko yrityksessänne asiakkuuksien hallinta kunnossa vai vähän sinne päin? Kuka vastaa asiakkaalta tulleeseen sähköpostiin: jokainen yhtäaikaa vai ei kukaan yrityksessänne? Miten seuraatte asiakkaan kanssa käytyjä keskusteluita, mitä on puhelimessa sovittu ja koska palataan asiaan? Onnittelen, jos teillä on asiat hallitussa tilassa! Muussa tapauksessa novaDesk on ylivertainen työväline teidän asiakkuuksienne hallintaan ja työn järkeistämiseen, tehostamiseen ja seuraamiseen.

novaDesk on kaikkea mitä CRM voi tarjota, mutta vielä paljon enemmän. Hallinnoit myös esimerkiksi sisään tulevat kontaktit tehokkaammin. Laita asiakkuudet järjestykseen, muokkaa asiakasryhmiä ja luo muistutuksia tai hälytyksiä jotta yksikään työtehtävä ei jää muistisi varaan. novaDesk on myynnin tueksi ehdoton apu ja esimiehelle oiva työn seurannan ja kehittämisen työväline. Mukana tulevat selkeät raportit, jotka voidaan viedä sekuntitasolle tai käyttää yleisluontoisemmin. Yksinkertaisesti ihana järjestyksen ylläpitäjä!

6 syytä miksi valita novaDesk asiakkuuksien hallintaan

  • 1

    Tehostaa viestiliikennettä
    Kenen vuoro olikaan tällä kertaa hoitaa yleiseen palaute-boxiin tullut viesti? Jottei yrityksessänne jokainen matti ja maija vastaa samaan viestiin: novaDesk. Merkitse viesti itsellesi ja hoida se. Järjestelmä pitää huolen, hälyttää ja muistuttaa, jottei asia jää hoitamatta. Kaikki sisääntulevat viestit löytää tiensä oikealle henkilölle eikä aikaa tuhlaavia päällekkäisyyksiä enää pääse syntymään.

  • 2

    Nopeuta vastausaikaa valmiilla vastauspohjilla
    Usein kysyttyihin kysymyksiin voit luoda valmiit pohjat, templatet, ja pääsette näin eroon turhilta 14-kohdan vastauslistojen naputteluilta aina vain uudestaan ja uudestaan. Nappaat oikean templaten ja lähetät se kysymyksen lähettäjälle. Nopeaa!

  • 3

    Toimiva seuranta
    Voit esimiehenä valvoa, että yritykseenne tulleisiin viesteihin vastataan ja myös sovitussa ajassa. NovaDesk -seuranta pitää huolen, että saat muistutuksen, jos näin ei ole. Voit myös jakaa tulleet kontaktit oikean henkilön työlistalle. Ellette sitten halua kokonaan automatisoida uudelleenohjausta. Sekin onnistuu.

  • 4

    Tehosta ja luo ryhmiä
    Järjestä sekä asiakkaasi että työntekijät halutuilla kriteereillä ryhmiin. Työntekijöille voit antaa oikeuden ainoastaan nähdä viestit tai myös vastata niihin – asiakaskohtaisesti. Asiakkaat voit jakaa ”heti hoidettaviin” ja ”ehtii vielä iltapäivällä” -tyylisiin kategorioihin. Järjestelmä hälyyttää ja muistuttaa tarpeen mukaan tekstarilla, sähköpostilla.

  • 5

    Capnova hoitaa ylläpidon
    Suomenkielinen ohjelmisto on käyttäjäystävällinen ja se on Capnovan ylläpitämä, toimintavarma ja novaDesk-palvelua kehitetään jatkuvasti saadun asiakaspalautteen mukaan. Maailmanlaajuisesti käyttäjäyrityksiä on yli 20 000.

  • 6

    Räätälöidään juuri teidän tarpeisiin
    novaDesk-palvelu tehdään aina asiakkaan tarpeisiin ja palvelun käyttämiseen annetaan konsultaatio, joka sisältyy palvelun hintaan. Kerran palvelun käyttöön ottaneet eivät osaa saati halua olla ilman novaDesk-järjestelmän tuomia parannuksia jokapäiväiseen työhön. Rehellisesti sanottuna loistava tuote, jota saat Suomessa ainoastaan Capnovalta.

novaDesk käyttöönotto

Onko käytössäsi tietokone? Hyvä. Juuri muuta et tarvitse novaDeskin käyttöönottoon. Asiakkuudenhallintapalvelussa kaikki on automatisoitavissa, jos niin halutaan. Ota yhteyttä niin sovitaan tapaaminen, jotta löydetään parhaat ominaisuudet novaDesk-palvelusta juuri teidän yrityksellenne. Mahdollisuuksia on rajattomasti.

Jätä soittopyyntö, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian