Tekniset tiedotteet

Tekniset tiedotteet

Jätä yhteystietosi, olemme sinuun pian yhteydessä

Tekniset tiedotteet

Katso suunnitellut ja meneillään olevat huoltokatkot sekä tekniset tiedotteet Oma Capnovasta kohdasta Tekniset tiedotteet.

Huoltoikkuna

Huoltoikkuna on nimitys aikavälistä, jolloin huoltotöiden vuoksi palvelut voivat hetkellisesti hidastua tai olla poissa käytöstä.

Capnovan palveluiden huoltoikkuna on joka kuukauden toisen tiistain jälkeisen keskiviikon ja torstain välisenä yönä kello 22:00-06:00. 

Huoltoikkunan aikana tapahtuvia katkoksia ei huomioida käytettävyyslaskennassa.

Capnova voi tehdä huolto- ja ylläpitotöitä myös muina ajankohtina. Näistä töistä tiedotetaan teknisissä tiedotteissa tai sovitaan asiakaskohtaisesti etukäteen, ellei kyse ole välitöntä toimintaa vaativasta työstä jolloin ilmoitamme työstä jälkikäteen.

Vikapäivystys

Huom! Vikapäivystys palvelee palvelimia ja verkkoliikennettä koskevissa laajemmissa teknisissä vikatilanteissa sekä niihin palveluihin liittyvissä vikatilanteissa, joihin on tilattu ylläpitopalvelu (novaCare).

Webhotellin (novaHotel) tai sähköpostin käyttöön ja ongelmiin liittyvät kysymykset pyydämme esittämään asiakaspalvelun kautta. Vikapäivystysnumerossa käsitellään ainoastaan palvelinympäristöä koskevia vikatilanteita.

Palvelin- (novaVirtual, novaServer) ja palvelinhotellipalveluihin (novaColo) liittyvät vikatilanteet käsitellään sopimuksen mukaisesti.

Vain tekniset vikailmoitukset!
0400 373 382

Vikapäivystys on avoinna 24h vuorokaudessa.

Huomioithan, että vikapäivystäjän palvelut ovat pääsääntöisesti maksullisia.

Ei-kiireelliset vikailmoitukset asiakaspalvelu@capnova.fi tai puhelimitse 020 759 7540